Всесвітня історія. Історія України. 6 клас. Щупак

§ 32. Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1)

1. «ІСТОРИЧНІ ЗАГАДКИ»

ХМАРИНКИ ІЗ СЕКРЕТОМ

Розгляньте хмаринки слів та виконайте завдання:

  • 1. Визначте, про що «розповідає» кожна з хмаринок і дайте їм назви.
  • 2. Поясніть значення наведених у хмаринках слів. Чи всі поняття належать до визначених вами тем? Свій вибір обґрунтуйте.
  • 3. Які з хмаринок допоможуть розповісти про історію України за античної доби?
  • 4. Складіть за допомогою однієї з хмаринок коротку розповідь, використовуючи її слова як підказки.

Виконайте онлайн-вправу: https://learningapps.org/watch?v=pe1a694da19.

АНТИЧНА ІСТОРІЯ НА ШКАЛІ ЧАСУ

Автори позначили на шкалах часу (с. 128) ключові етапи та події проміжку часу, вивченого протягом останніх уроків. Розгляньте їх і виконайте завдання:

  • 1. Перевірте правильність виконання роботи та запропонуйте свій варіант виконання.
  • 2. Визначте в кожній послідовності «зайвий» елемент й обґрунтуйте свій вибір.
  • 3. Назвіть елементи, які належать до історії українських земель, укажіть необхідні дати.
  • 4. Придумайте задачі на лічбу часу, використовуючи елементи з різних шкал часу.

Виконайте онлайн-вправу: https://learningapps.org/watch?v=pxcpbyjzt19.

2. ЛОГІЧНІ ПАРИ

Розгляньте зображення історичних пам’яток. Пригадайте, про який епізод з історії античної цивілізації та її сусідів вони розповідають. Знайдіть у другій колонці відповідний опис.

3. МАГІЧНИЙ КВАДРАТ

Розгадайте «магічний квадрат» і дайте відповіді на запитання:

  • 1. Історія якого міста (народу, держави) в ньому зашифрована?
  • 2. Яке поняття ви пропонуєте записати у квадраті зі знаком питання?
  • 3. Поясніть зміст ілюстрацій, текстів і малюнків, розташованих у квадратах.
  • 4. Яку інформацію про життя міста (народу, держави) ви можете додати?

Об’єднайтеся в групи та виконайте завдання:

  • 1. Створіть разом з однокласниками й однокласницями «магічний квадрат» на одну з тем (на вибір): «Троянська війна», «Стародавня Спарта», «Кіммерійці», «Велика Скіфія», «Грецька колонізація».
  • 2. Запропонуйте в класі розгадати магічний квадрат.

4. ЩО МИ ЗНАЄМО З ТЕМИ

Перевірте, як ви засвоїли матеріал теми, за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за посиланням:

https://forms.gle/YSVfWkQhCa1jX2vD6

або скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код. Бажаємо успіхів і високого бала!