Всесвітня історія. Історія України. 6 клас. Щупак

§ 23. Узагальнення з розділу 2 «Стародавні цивілізації Азії та Африки»

1. «ІСТОРИЧНІ ЗАГАДКИ»

ІСТОРИЧНІ АНАГРАМИ

Відгадайте закодовані географічні назви та вкажіть зображення історичної пам’ятки, яке з ними пов’язано.

Спробуйте скласти такі анаграми самостійно, використовуючи ілюстрації на власний вибір.

ХМАРИНКИ З ПОМИЛКОЮ

Уважно розгляньте тематичні хмаринки та визначте слово, яке в кожній з них є зайвим. Поясніть свій вибір. Дайте назву хмаринкам.

2. ГОЛОВОЛОМКИ ІЗ СЕКРЕТОМ

КРОСВОРД НАВПАКИ

Складіть до розгаданого кросворду запитання, використовуючи здобуті під час навчання знання.

Працюючи в групах, укладіть кросворд із назвою «Видатні правителі стародавніх Азії та Африки».

ШУКАЧІ СЛІВ

Віднайдіть на полі літер слова з історії стародавніх цивілізацій Азії та Африки. Усно поясніть їхнє значення й укажіть, до історії якої держави вони належать.

Слова-підказки

1. Рятівник від посухи.

2. «Латина» Стародавнього світу.

3. Засновники міст-держав.

4. Священне історичне джерело

5. Колір модників.

6. Закрита суспільна група.

7. Релігія — правила життя.

Цю вправу можна також виконати в онлайн-режимі за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=prg7vgf6k19.

3. ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ

СЕНКАН ІЗ СЕКРЕТОМ

Крок 1. У магічному колі закодовано п’ять слів. Щоб дізнатися, які саме, і знайти додаткові слова, вам потрібно передусім «перетворити» цифри на літери. Це можуть бути імена правителів, назви визначних пам’яток стародавніх цивілізацій тощо.

Ключ до відгадки:

  • літери закодовано під їхніми номерами в українській абетці;
  • початкові літери слів позначено червоним кольором;
  • порядок літер у словах показують стрілки.

Крок 2. Укладіть історичні сенкани до знайдених слів.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЄКТІВ

Протягом вивчення розділу «Стародавні цивілізації Азії та Африки» вам пропонувалося виконати такі завдання:

  • укласти ілюстровану шкалу часу або хронологічну таблицю «Стародавні цивілізації Африки та Азії»;
  • творчі проекти: «Єгипет — перлина Нілу»; «Туристичні скарби цивілізацій Дворіччя»; «Культурні надбання Індії в сучасному світі»;
  • написати есей «Доля маленької людини в Давньому Китаї».

Презентуйте результати своєї роботи однокласникам та однокласницям.

4. ЩО МИ ЗНАЄМО З ТЕМИ

Перевірте, як ви засвоїли матеріал теми за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за посиланням:

https://forms.gle/KUyynTPzyaEXh4WQ7

або скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код. Бажаємо успіху та високого бала!

Бажаємо успіху та високого бала!