Підручник з Основ здоров’я. 8 клас. Тагліна - Нова програма
Цей підручник можна завантажити у PDF форматі на сайті тут.
Вправа № 3
Моделювання ситуацій рятування людей на пожежі
Мета: навчитися моделювати ситуації рятування людей на пожежі.
Хід роботи
Проаналізуйте таку ситуацію: перебуваючи в ліфті, ви відчули запах диму.
• Змоделюйте свою поведінку, використовуючи перелік дій, запропонованих нижче.
А викликати пожежників за номером 101
Б натиснути кнопку кабіни «Виклик» і повідомити про пожежу диспетчера
В дочекатися зупинки ліфта і швидко покинути кабіну
Г постійно кликати на допомогу
Д спробувати самостійно відкрити двері кабіни і вийти назовні
Е якщо немає можливості покинути кабіну ліфта, не панікувати, закрити рот і ніс тканиною, сісти на підлогу і чекати допомоги.
• Поясніть свій вибір дій. Які ще дії є доцільними в запропонованому випадку? Чого робити не можна?
• Зробіть висновки.
Проаналізуйте таку ситуацію: перебуваючи у громадському наземному транспорті (автобус, тролейбус), ви відчули запах диму.
• Змоделюйте свою поведінку, використовуючи перелік дій, запропонованих нижче.
А у разі заклинювання дверей залишити салон через спеціальні люки, віконні прорізи, прогони
Б повідомити про пожежу водієві
В після зупинки транспортного засобу без паніки й тисняви покинути салон і відійти на безпечну відстань
Г надати допомогу постраждалим
Д постаратися погасити вогонь
Е викликати пожежників за номером 101
• Поясніть свій вибір дій. Які ще дії є доцільними в запропонованому випадку? Чого робити не можна?
• Зробіть висновки.
Проаналізуйте таку ситуацію: ви перебуваєте в поїзді, у вагоні почалася пожежа.
• Змоделюйте свою поведінку, використовуючи перелік дій, запропонованих нижче.
А повідомити про пожежу провідників і їхнє керівництво
Б гасити пожежу за допомогою вогнегасників, піску, води
В перейти в сусідній вагон
Г використати стоп-кран для зупинки поїзда
Д після зупинки поїзда швидко покинути палаючий вагон через двері, люки, вікна
Е допомогти постраждалим
• Поясніть свій вибір дій. Які ще дії є доцільними в запропонованому випадку? Чого робити не можна?
• Зробіть висновки.
Цей контент створено завдяки Міністерству освіти і науки України