Українська література. 9 клас. Коваленко

Я — читач, або Перевіряємо себе

Поверніться до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.

Усно дайте відповіді на запитання.

  • 1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?
  • 2. Чого із запланованого не вдалося досягнути? Які, на вашу думку, причини невдач і як ви плануєте надолужувати прогалини в навчанні?
  • 3. У чому ви змінились як читач, опрацювавши розділ?

Дайте відповіді на запитання й виконайте завдання.

  • 1. Яка роль фольклору в житті українського народу?
  • 2. Яке значення фольклору для розвитку художньої літератури? Розкажіть про вплив фольклору на розвиток сучасної молодіжної музичної культури України.
  • 3. Назвіть жанри усної народної творчості. Наведіть приклади.
  • 4. Назвіть особливості творення фольклору.
  • 5. Які пісні називають родинно-побутовими? На які види вони поділяються?
  • 6. Які мотиви родинно-побутових пісень?
  • 7. Назвіть мотиви народних пісень «Місяць на небі, зіроньки сяють...», «Цвіте терен, цвіте терен...», «Сонце низенько, вечір близенько...», «Ой під вишнею, під черешнею...».
  • 8. Які художні особливості родинно-побутових пісень? Наведіть приклади.
  • 9. Який твір називають баладою? На які види вони поділяються?
  • 10. Назвіть художні особливості балад.
  • 11. Якій темі присвячено балади «Ой летіла стріла...» і «Ой на горі вогонь горить...»? Яка їх ідея?
  • 12. Як поєднується в баладах реалістичне й фантастичне? Наведіть приклади.