Українська література. 9 клас. Коваленко

Я — читач, або Перевіряємо себе

Повернімося до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.

Усно дайте відповіді на запитання.

  • 1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?
  • 2. Що саме із запланованого не вдалося досягнути? У чому ви вбачаєте причини своїх невдач і як плануєте надолужувати прогалини в навчанні?
  • 3. У чому ви змінились як читач, опрацювавши розділ?

Дайте відповіді на запитання за змістом розділу.

  • 1. Назвіть найдавніші книги Київської Русі.
  • 2. У чому полягає роль Біблії в духовному житті українського народу? Чому її називають «Книгою Книг»?
  • 3. Назвіть легенди та притчі Біблії. Яким темам вони присвячені?
  • 4. Розкажіть про найвидатніших перекладачів Біблії українською мовою.
  • 5. Назвіть основні пам'ятки давньоруської літератури.
  • 6. У чому полягає значення давніх літописів для збереження відомостей про життя, культуру, звичаї наших пращурів?
  • 7. Розкажіть про історію відкриття пам'ятки «Слово о полку Ігоревім» та основні гіпотези щодо її авторства.
  • 8. Яка історична основа «Слова о полку Ігоревім»? Визначте його тему та ідею.
  • 9. Назвіть особливості Ренесансу та Бароко на українських землях. Назвіть найвизначніших представників.
  • 10. Назвіть козацькі літописи. Поясніть, яке значення козацькі літописи та «Історія русів» мали для розвитку самоусвідомлення українського народу.
  • 11. Розкажіть про розвиток вертепної драми на українських землях.
  • 12. Назвіть відомі вам твори Г. Сковороди та визначте їх теми / мотиви.
  • 13. Розкажіть, що означав у творах Г. Сковороди його вислів «сродна праця».
  • 14. Який зміст має «філософія серця» Г. Сковороди?