Вступ до історії. 5 клас. Гісем - Нова програма

Практичне заняття

Ігри і дозвілля мої та моїх близьких

ПРИГАДАЙТЕ

1. Чи можна стверджувати, що все має минуле?

2. Чи стає кращим усе, що змінюється із часом?

3. Для чого існують ігри?

Мета: охарактеризувати відмінності між іграми й дозвіллям поколінь; визначити чинники, що впливають на ці зміни.

Завдання для підготовки до практичного заняття

1. Підготувати добірку фотографій із сімейного альбому, на яких зображені ігри або іграшки ваших близьких (можна у вигляді презентації).

2. Підготувати разом із близькими коротку розповідь про одну з їхніх ігор, яка вам не була відома.

3. Записати перелік ігор, якими захоплювалися ваші близькі в дитинстві та якими захоплюєтеся ви.

Хід заняття

I. Перегляньте й обговоріть кілька кращих презентацій.

II. Розгляньте малюнки і вкажіть назви ігор. Які ігри полюбляли ваші близькі, а які — ви?

III. Об'єднайтеся в малі групи й обговоріть запитання.

1. Що впливає на зміну ігор, якими захоплювалися ваші близькі й ви?

2. Зараз ігри більше колективні чи індивідуальні? Поясніть, чому.

IV. Визначте, що нового ви дізналися на занятті. Зробіть висновки.