Міні-конспекти уроків до підручника О. В. Гісема. 9 клас

Урок № 7. Практичне заняття

Мета: на підставі аналізу програмових документів Кирило-Мефодіївського братства визначити, за що виступали його члени і як хотіли цього досягти; з'ясувати роль особистості Т. Шевченка в українському національному русі.

Обладнання: підручник, атлас з історії України.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Бесіда. 1) Як утворилося Кирило-Мефодіївське братство? 2) Хто входив до його складу? 3) Чого хотіли досягти братчики? 4) Як було покарано членів братства після викриття товариства?

III. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

Хід роботи

1. Ознайомити учнів із наведеними у підручнику програмовими документами Кирило-Мефодіївського братства. Запропонувати разом проаналізувати ці джерела, а потім дати відповіді на запитання, виконати завдання.

2. Організувати виступи учнів з есе за темою «Роль особистості Т. Шевченка в українському національному русі», яке вони підготували вдома.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Об’єднати учнів у малі групи та запропонувати їм самостійно сформулювати висновки відповідно до мети практичного заняття, обговорити їх.