Міні-конспекти уроків до підручника О. В. Гісема. 9 клас

Урок № 26. Практичне заняття

Мета: визначити суспільні виклики впродовж культурницького етапу українського національного відродження у Наддніпрянщині і шляхи їх подолання. Обладнання: підручник, атлас з історії України.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Відзначити, що на попередньому уроці учні отримали завдання для підготовки до практичного заняття.

III. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

Хід роботи

Об’єднати учнів у малі групи за тематикою підготовлених ними повідомлень або есе, обговорити результати, які були отримані під час роботи над ними. Організувати презентацію спільних висновків, зроблених кожною групою; демонстрацію найкращих повідомлень та ессе.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Запропонувати учням самостійно сформулювати висновки відповідно до мети практичного заняття, обговорити їх.