Організація дистанційного навчання в школі

Організація дистанційного навчання в школі

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Але Україна не виняток — жодна держава, жодна освітня система у світі не була готова до цього.

Вступ

Дистанційне навчання в школі: простір можливостей

Частина I. Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання

Розділ 1. Методологія дистанційного навчання

Розділ 2. Засоби та інструментарій дистанційного навчання

Частина II. Методи дистанційного навчання школярів різного віку

Розділ 1. Методичні рекомендації для початкової школи

Розділ 2. Методичні рекомендації для основної та старшої школи